Doelstelling 2 |
---|
Digitale dienstverlening zodat inwoners en ondernemers 24/7 zaken met ons kunnen doen. |
Effectindicatoren
Doel | Omschrijving | Bron | Realisatie | Raming | ||||||
2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2.1 | Gebruik E-formulieren | Productenoverzicht digitalisering (e-formulieren) | 12.731 | 12.451 | 12.484 | 13.000 | 13.000 | |||
Betrokkenheid verbonden partijen
Bij deze doelstelling zijn geen verbonden partijen betrokken.
Wat gaan we daarvoor doen?
In 2023 gaan we onze digitale dienstverlening nog verder uitbreiden en dus ook meer eFormulieren aanbieden. Gelet daarop verwachten we dat de realisatie over 2022 waarschijnlijk ook al hoger zal zijn dan wat er nu is geraamd. De verwachting is dat door de uitbreiding van onze digitale dienstverlening deze prognose reëel is. eFormulieren zijn digitale formulieren die wij zelf beheren en aanbieden via de gemeentelijke website.
Prestatie-indicatoren
Voor deze doelstelling is geen prestatie-indicator opgenomen.